Uncategorized

Bekar evi Bebe ruhinin hızı

Başrol=beberuhi
Konu=şişmebebek
Tek sayfalık hikayem
Köyde yaşıyordum orta okulu yeni bitirmiştim, babam çalışmam için beni Konya’ya çalışmaya yolladı halam vardı Konya’da onun yanında kalıyordum. Birkaç sene halam yanında kaldım, sonra kendime bir düzen kurmanın zamanı gelmişti bir ev tutmuştum oraya taşındım tek başıma yaşıyordum bekar eviydi. Akşam halaoglu ve amcaoğlu gelmişti yeni evime birlikte oturduk eğlendik gece gec saatler olmustu, yattık sabah olmuş alarm çalıyordu ben ise gidecektim halaoglu ve amcaoğlu yurtdışından izne gelmisti onlar ise gitme gibi bir derdi yoktu. Hafif Yağmur yagiyordu ben çıktım evden işe gittim birkaç saat sonra yağmur aşırı şiddetli yagiyordu arayan halaoqluydu biz evden çıktık diyordu. Yağmur çok şiddetli yagiyor niye çıktınız evden dedim.Ev başımıza yıkılacak heryer akıyor diyerek telefonu kapattı izin aldım işten eve gittim evin akan birkaç yerine bardak tencere falan koymuşlar ve evin içi su altında kalmış neredeyse ayaklarım suyun içinde kaliyordu daha yeni oturmustum eve kış geliyordu taşınmam lazımdı yeni bir ev buldum daha çok akrabalarimiza yakındı oraya ucbes eşya vardı zaten küçük bir kamyonla taşıdım evi burası eski evden daha derli topluydu. İzinler bitmişti yurt dışına dönmüşlerdi halaoglu amcaoqlu evin hemen dibinde berber vardı berber akrabam oluyordu beber çırağı vardı ismi Mehmet ama herkes bebe ruhi derdi bende arada akşam gider vakit geçirirdim böyle bir sene yakın zaman geçti bekar evine iki arkadaş daha gelmişti aynı koydendik birlikte yaşamaya başladık herşey ortak olarak karsiliyorduk ev giderlerini. Halaoqlu aradı birgün sana hediye gönderdim diye söylemedi ne gönderdiğini neredeyse bir ay olmuştu telefon çalıyordu açtım arayan kargo ve kargonuz var ama evde kimse yok demişti bende birakiver içeriye kapı açık demiştim işten akşam eve benden önce iki arkadaş gelmişti içeri girdim kargo gelmişti bugün sizmi aldınız dedim arkadaşın diğer odada senin adın yazıyor üstünde açmadım dedi merakla kargoyu açtım içinde hiç beklemedigim şişme bir bebek çıktı. Aradım halaoglunu neden böyle bişey yaptığını sordum siz bekar adamsınız kullanırsınız dedi uzatmadim telefonu kapattım sonra arkadaşlar güldü biraz falan sisirdik evin baş kosesine koyduk özel birseye benziyordu. Kullandığımı merak ediyorsanız hayır hiç kullanmadım bazen arkadaşlar sabah birlikte çıkardık ise gitmek için birisi ben bugün ise gitmeyecem isim var derdi ne yaptığını biliyordum. Birkaç ay evde bı o köşede bı bu köşede süründü birgün işe gitmedim hastaydım. Öğlen gibi evde canım sıkıldı, berber gittim biraz vakit geçireyim diye sohbet muhabbet falan bebe ruhi Ömer abi sizin evde şişme bebek varmış yurt dışından hediye gelmiş sana dedi, evet halaoglu göndermiş sen nerden duydun dedim öyle kulağıma geldi dedi, abi bende kullanabilirmiyim dedi şaşırdım güldüm al dedim evin anahtarını verdim. İkindin gitmişti akşam olmak üzereydi daha gelmemişti arkadaşlar işten gelecekti ustası aradı nerde kaldın bebe ruhi aksam oldu dedi abi eve, gelebilirsiniz dedi birlikte eve gittik içerde bebe ruhi şişme bebekle ugrasiyordu patlamisti ve kulağına ucbes tane yara bandı yapıştırmış sisirmeye çalışıyor hala hava kaciriyordu elime aldım şişme bebek kulağı dağılmıştı ustası ne yaptın dedi abi anlamadım herhalde hızımı alamadım kulağından patladı dedi kulağı resmen yok olmuştu bebeğin nasıl hizlandiysa bebe ruhi sonra düzen tutmadı şişme bebek attik çöpe arkadaslar tamir ettiler ama düzen tutmamisti bebe ruhi ufak defek birisiydi ama şişme bebek kulağını parcalamisti.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir